TERIBEAR běží na systému HelpDesk studio

Se systémem HelpDesk Studio vám pomůžeme řídit požadavky a čas vašich zaměstnanců, stejně efektivně, jako pomáháme ušetřit čas týmu projektu Teribear.

Webová i mobilní verze

IT produkt roku 2015

Systém HelpDesk studio se úspěšně probojoval do finále soutěže vyhlášené redakcí Computerworldu a v kategorii podnikový software získal prestižní ocenění IT produkt roku 2015.

Webová i mobilní verze

HelpDesk studio

Plně konfigurovatelný systém pro vznik požadavků, správu a dohled nad jejich řešením. Celé řešení vyhovuje požadavkům metodiky ITIL.

Webová i mobilní verze

HelpDesk studio

Aplikace sloužící jako základní kámen helpdeskového nebo servisdeskového pracoviště. Přístup z PC i telefonu.

Konfigurace Helpdesk

Partnerský program

Hledání a podpora nových partnerů.

Partnerský program

XML, HTML

Vysoká škálovatelnost formulářů a workflow na základě HTML a XML.

Škálovatelnost řešení

Nová akce

Upgrade z jiného HD na náš s 50% slevou

Slevová akce

Podpora

Podpora

V rámci produktu HelpDesk je též poskytována podpora.

Podpora je poskytnuta dle Vámi zakoupené licence a dalších určujících parametrů.

Přehled podpory

V rámci podpory je možno sjednat a následně využít několik typů podpory. Od FAQ, přes elektronickou komunikaci s pracovníky podpory, po telefonní kontakt.

Kontakt na podporu

V případě Vašich dotazů je pravděpodobné, že odpovědi na Vaše otázky najdete v sekci FAQ zde.

Zároveň je možné kontaktovat naši podporu formou vložení dotazu zde.

Pokud se jedná o urgentní záležitost nebo potřebujete osobní asistenci, můžete nás kontaktovat na telefonním čísel zde.