IT produkt roku 2015

Systém HelpDesk studio se úspěšně probojoval do finále soutěže vyhlášené redakcí Computerworldu a v kategorii podnikový software získal prestižní ocenění IT produkt roku 2015.

Webová i mobilní verze

HelpDesk studio

Plně konfigurovatelný systém pro vznik požadavků, správu a dohled nad jejich řešením. Celé řešení vyhovuje požadavkům metodiky ITIL.

Webová i mobilní verze

HelpDesk studio

Aplikace sloužící jako základní kámen helpdeskového nebo servisdeskového pracoviště. Přístup z PC i telefonu.

Konfigurace Helpdesk

Partnerský program

Hledání a podpora nových partnerů.

Partnerský program

XML, HTML

Vysoká škálovatelnost formulářů a workflow na základě HTML a XML.

Škálovatelnost řešení

Nová akce

Upgrade z jiného HD na náš s 50% slevou

Slevová akce

Vlastnosti a využití helpdeskového řešení

Základní vlastnosti

Námi nabízené řešení se dá rozdělit do jednotlivých logicko-funkčních modulů. Každý modul reprezentuje logickou část, která je schopna fungovat samostatně. Ale je ji možno i provázat s ostatními moduly. Níže uvádíme základní přehled dostupných modulů.

Stručně řečeno

Modul požadavky by se dal označit jako primární modul celého systému. Ovšem nemusí tomu tak být vždy. Nicméně pokud chcete sledovat životní cyklus požadavku (nebo události, chyby či čehokoliv jiného) je tento modul určen právě pro toto.

V rámci modulu je možné definovat formulář, nebo skupinu formulářů. Jejich pole, popisky atd. Stejně tak každý formulář má možnost mít své vlastní workFlow. Definované události jako je například odeslání mailu, zavolání webové služby atd.

Více informací o tomto modulu získáte v části věnující se mnohem podrobněji tomuto modulu zde.

Vybrané vlastnosti systému HelpDesk 2014

  • Přístup odkudkoli přes webový prohlížeč
  • Jednoduchá konfigurace v XML (workflow, pohledů, formulářů, filtrů, reportů, atd..)
  • Široké možnosti práce s požadavky (kategorizace, priority, schvalování časových odhadů, diskuze, přílohy, URL odkazy, funkce „V zastoupení“, zakládání požadavků pomocí e-mailu, filtrování požadavků dle různých parametrů, atd..)
  • Podpora projektového i produktového principu HelpDesku
  • Nastavení práv dle uživatelských rolí
  • Logování kompletní historie požadavků
  • Podpora SLA (Service Level Agreement)
  • Vytvoření a tisk reportních sestav
  • Správa TO-DO listů řešitelů
  • Přehled počtu odpracovaných hodin jednotlivými pracovníky na požadavcích
  • Evidence znalostí (Knowledge Base)
  • Dokumenty ke stažení (Download centrum)
  • Přehledné uživatelské rozhraní v barvách Vaší společnosti
  • Podpora více jazykových Nástroje pro editaci textů ve všech jazykových mutacích
  • Přizpůsobeno použití z mobilních telefonů