- Úvod
- O produktu
- Mobilní verze
Mobilní přístup
Mobilní přístup je v dnešní době víceméně standardní. Proto i pro naše řešení připravujeme plnou podporu tohoto druh přístupu.
Celá aplikace HelpDesk je plně kompatibilní s platformou iOS, Android i Windows Phone. V přípravě je i nativní aplikace, přímo pro mobilní zařízení.
Mobilní zobrazení
Náš systém je koncipován a především realizován tak, aby umožňoval konformní práci ze všech mobilních zařízení. Vždy jsou využité pouze ty funkce, nebo jsou tak modifikovány, aby bylo vše plně funkční i na mobilních zařízeních typu telefon nebo tablet.
Nativní aplikace
Pro zvýšení komfortu ovládání aplikace, připravujeme nativní aplikaci. Tato aplikace umožní základní operace s požadavkem (ticketem). Stejně tak zadání a odeslání samotného požadavku. Aplikace je vytvářena pro všechny známé mobilní platformy a bude dodávána v rámci celého helpdeskového řešení. Aplikace jako taková poskytuje tyto možnosti:
- Založení požadavku včetně připojení GPS polohy
- Přiložení fotografie
- Práci s požadavkem - ticketem
- Přijmutí požadavku
- Vyřešení požadavku
- Zapsání komentáře
- Přehled všech požadavků v systému
Ukázka připravované aplikace je na několika obrázcích níže.