FAQ
Dříve než nás kontaktujete s Vaším dotazem nebo problémem, můžete načerpat inspiraci k řešení z nejčastěji se vyskytujících dotazů. Tyto jsme pro Vás připravili rozdělené do jednotlivých oblastí. V případě, že ani zde nenajdete odpovědi na Vaše otázky, neváhejte nás kontaktovat. Rádi Vám s jejich zodpovězením pomůžeme.
-
Mohu si celý HelpDesk konfigurovat sám, nebo potřebuji vaši asistenci?
Ano, systém je plně otevřen Vašim úpravám a nastavením. Vše je možné modifikovat v XML nebo graficky měnit v HTML template. Případně můžete použít grafického průvodce.
-
Jaké bude cena systému pro 30 uživatelů?
Cena je závislá na dvou faktorech. Jednak počtu uživatelů systému (uživatel = login) a aktivovaných modulů. Vše je přehledně zobrazeno formou tabulky v přehledu licencí. Nebo můžete kontaktovat naše obchodní oddělení, kde Vám jistě rádi pomohou najít nejvhodnější kombinaci.
-
Jaké licence potřebuji k provozování vašeho HelpDesku?
Z pohledu našeho systému musí být licenčně pokryto II verze 7 a vyšší (je součástí Windows serveru), Microsoft Framework 4.5 (Free), MS SQL (jakákoli verze i verze free).
-
Můžete nám udělat osobní prezentaci?
Ano, jistě. Prosím kontaktujte naše obchodníky telefonicky, mailem nebo prostřednictvím formuláře zde.
-
Systém mi při importu XML hlásí chybu „Položka ID je ve formuláři použita duplicitně. Odstraňte prosím jednu z nich.“?
Pravděpodobně máte ve vašem XML položku ID dvakrát. Dohledejte řetězec „ID“ a na jednom místě celý tag odstraňte.
-
Mohu nastavit použití jiného HTML pro různé stavy?
Ano, stačí v rámci formuláře definovat v sekci HTML vazbu na konkrétní stav.
-
Jaký je technický limit na počet datagroup a počtu záznamů?
V rámci testování výkonu, je zaručená 2 sekundová odezva (při použití standardního serveru) při cca 2000 datagroup, 5000 uživatelích a 50 tis. požadavcích.
-
Mohu se na váš systém napojit z jiných aplikací?
Ano, jako rozhraní je možné použít buď email, webovou službu nebo přímý přístup do DB. Pro .NET je k dispozici DLL knihovna.
-
Jak navýším počet uživatelů a aktivuji další modul?
Vyplněním jednoduchého formuláře, nebo telefonicky na naší podpoře či emailem.