- Úvod
- Přehled modulů
- Upozornění
Upozornění

Máte v plánu schůzku, nesmíte zapomenout na nějaký úkol nebo provádíte pravidelné opakované úkony, na které chcete být vždy předem upozorněni? I k tomuto účelu můžete využít systém HelpDesk modul Upozornění.
Plánování a upomínky
Modul Upozornění slouží pro správu upomínek. U každé upomínky je možné nastavit následující parametry:
- Typ upozornění
- Na výběr máte z více typů upozornění, může se jednat o událost, úkol nebo plánovanou schůzku.
- Plánovaný termín Od-Do
- ....
- Popis
- Vyplnit můžete přesnější popis úkonu nebo např. agendu plánované schůzky, podmínky plnění úkolu, apod.
- Místo
- V případě, že je potřeba, lze vyplnit k upozornění také místo konání.
- Způsob připomenutí
- Můžete si vybrat, zda budete chtít být upozorněni pouze v rámci systému HelpDesk nebo navíc emailovou notifikací.
- Opakovatelnost připomenutí
- Lze zvolit jednorázovou událost nebo opakovatelnou např. v týdenním intervalu.
- Účastníci
- K dané upomínce můžete přizvat i další zúčastněné uživatele.
Systém po uložení následně hlídá a připomíná plánované úkony za Vás.
Práce s upozorněními
Cílem modulu Upozornění je dát uživateli možnost automatizované události s ohledem na čas. Umožnit nadefinování vzniku upozornění nebo třeba požadavku v definovaný čas. A tím zajistit plnění rutinních periodických činností.
Uživatel má možnost v rámci definice upozornění říci, jaká činnost se má v daném okamžiku vykonat. Například může založit úkol nebo vydefinovat nový ticket.
Definice upozornění
I formulář upozornění je založen na XML a HTML. Má tedy stejné možnosti jako ostatní části systému. Navíc doplněné o automatické zpracování dle nastavených časových period.