IT produkt roku 2015

Systém HelpDesk studio se úspěšně probojoval do finále soutěže vyhlášené redakcí Computerworldu a v kategorii podnikový software získal prestižní ocenění IT produkt roku 2015.

Webová i mobilní verze

HelpDesk studio

Plně konfigurovatelný systém pro vznik požadavků, správu a dohled nad jejich řešením. Celé řešení vyhovuje požadavkům metodiky ITIL.

Webová i mobilní verze

HelpDesk studio

Aplikace sloužící jako základní kámen helpdeskového nebo servisdeskového pracoviště. Přístup z PC i telefonu.

Konfigurace Helpdesk

Partnerský program

Hledání a podpora nových partnerů.

Partnerský program

XML, HTML

Vysoká škálovatelnost formulářů a workflow na základě HTML a XML.

Škálovatelnost řešení

Nová akce

Upgrade z jiného HD na náš s 50% slevou

Slevová akce

Upozornění

Upozornění

Máte v plánu schůzku, nesmíte zapomenout na nějaký úkol nebo provádíte pravidelné opakované úkony, na které chcete být vždy předem upozorněni? I k tomuto účelu můžete využít systém HelpDesk modul Upozornění.

Plánování a upomínky

Modul Upozornění slouží pro správu upomínek. U každé upomínky je možné nastavit následující parametry:

Typ upozornění
Na výběr máte z více typů upozornění, může se jednat o událost, úkol nebo plánovanou schůzku.
Plánovaný termín Od-Do
....
Popis
Vyplnit můžete přesnější popis úkonu nebo např. agendu plánované schůzky, podmínky plnění úkolu, apod.
Místo
V případě, že je potřeba, lze vyplnit k upozornění také místo konání.
Způsob připomenutí
Můžete si vybrat, zda budete chtít být upozorněni pouze v rámci systému HelpDesk nebo navíc emailovou notifikací.
Opakovatelnost připomenutí
Lze zvolit jednorázovou událost nebo opakovatelnou např. v týdenním intervalu.
Účastníci
K dané upomínce můžete přizvat i další zúčastněné uživatele.

Systém po uložení následně hlídá a připomíná plánované úkony za Vás.

Práce s upozorněními

Cílem modulu Upozornění je dát uživateli možnost automatizované události s ohledem na čas. Umožnit nadefinování vzniku upozornění nebo třeba požadavku v definovaný čas. A tím zajistit plnění rutinních periodických činností.

Uživatel má možnost v rámci definice upozornění říci, jaká činnost se má v daném okamžiku vykonat. Například může založit úkol nebo vydefinovat nový ticket.

Definice upozornění

I formulář upozornění je založen na XML a HTML. Má tedy stejné možnosti jako ostatní části systému. Navíc doplněné o automatické zpracování dle nastavených časových period.