TERIBEAR běží na systému HelpDesk studio

Se systémem HelpDesk Studio vám pomůžeme řídit požadavky a čas vašich zaměstnanců, stejně efektivně, jako pomáháme ušetřit čas týmu projektu Teribear.

Webová i mobilní verze

IT produkt roku 2015

Systém HelpDesk studio se úspěšně probojoval do finále soutěže vyhlášené redakcí Computerworldu a v kategorii podnikový software získal prestižní ocenění IT produkt roku 2015.

Webová i mobilní verze

HelpDesk studio

Plně konfigurovatelný systém pro vznik požadavků, správu a dohled nad jejich řešením. Celé řešení vyhovuje požadavkům metodiky ITIL.

Webová i mobilní verze

HelpDesk studio

Aplikace sloužící jako základní kámen helpdeskového nebo servisdeskového pracoviště. Přístup z PC i telefonu.

Konfigurace Helpdesk

Partnerský program

Hledání a podpora nových partnerů.

Partnerský program

XML, HTML

Vysoká škálovatelnost formulářů a workflow na základě HTML a XML.

Škálovatelnost řešení

Nová akce

Upgrade z jiného HD na náš s 50% slevou

Slevová akce

Nástěnka

Nástěnka

Uživatel nalezne na hlavní stránce Nástěnky aktuální přehled a statistiky vyplývající z jeho role a práv v systému. Z tohoto důvodu je velmi často volena jako výchozí obrazovka po přihlášení do systému.

Popis nástěnky

Nástěnka systému HelpDesk má více funkcí.

  1. Slouží jako rozcestník pro další práci v systému.
  2. Slouží jako komunikační nástroj s uživateli formou upozornění.
  3. Poskytuje statistiky požadavků.
  4. Upozorňuje na urgentní požadavky nebo požadavky po termínu splnění.

Zobrazované informace

Informace a texty na Nástěnce je možné upravit podle potřeb konkrétního řešení. V základní verzi se každému přihlášenému uživateli zobrazují strukturovaně informace v jednotlivých blocích a dle jeho nastavených práv.

Zadání nových záznamů

Bez nutnosti vstoupit do konkrétního modulu může uživatel rovnou přejít na formulář pro vytvoření nového záznamu (požadavku, úkolu, výkazu).

Přehled dostupných modulů

V horní liště jsou dostupné všechny moduly systému, ke kterým má přihlášený uživatel právo.

Statistiky

Požadavky posledního období
V rámci zvoleného filtru časového období (např. týdně, měsíčně) se poté zobrazují statistiky nově přidaných, otevřených a vyřešených požadavků.
Požadavky v kategoriích
Sloupcový graf uvádí počet požadavků evidovaných pro každou kategorii zvlášť.

Přehled požadavků

Požadavky nutné řešit
Požadavky, které se týkají přihlášeného uživatele a mají vysokou prioritu nebo se jedná o požadavky po termínu splnění.
Požadavky na mé kategorie
Požadavky, které se týkají přihlášeného uživatele a mají vysokou prioritu nebo se jedná o požadavky po termínu splnění.
Požadavky mnou zadané
Poslední požadavky, které byly zadány přihlášeným uživatelem.

Oznámení a aktuality

Administrátor systému může vkládat oznámení nebo aktuality např. plánovaný update systému, termíny školení, blížící se události, apod. Každá aktualita lze pro zobrazování na nástěnce časově omezit termíny publikace od-do.

Konfigurace zobrazení

Nástěnka jako taková má poskytnout základní přehled o aktuálním stavu požadavků. S tímto cílem bylo navrženo administrační rozhraní. Díky možnosti libovolné definice databázových dotazů a širokým možnostem konfigurování prostřednictvím XML je možné definovat rozložení i obsah jednotlivých pohledů v celé nástěnce. Ve zkratce se dá říci, že nástěnka zobrazí jakoukoli jedinečnou nebo agregovanou informaci.