- Úvod
- Přehled modulů
- Nástěnka
Nástěnka

Uživatel nalezne na hlavní stránce Nástěnky aktuální přehled a statistiky vyplývající z jeho role a práv v systému. Z tohoto důvodu je velmi často volena jako výchozí obrazovka po přihlášení do systému.
Popis nástěnky
Nástěnka systému HelpDesk má více funkcí.
- Slouží jako rozcestník pro další práci v systému.
- Slouží jako komunikační nástroj s uživateli formou upozornění.
- Poskytuje statistiky požadavků.
- Upozorňuje na urgentní požadavky nebo požadavky po termínu splnění.
Zobrazované informace
Informace a texty na Nástěnce je možné upravit podle potřeb konkrétního řešení. V základní verzi se každému přihlášenému uživateli zobrazují strukturovaně informace v jednotlivých blocích a dle jeho nastavených práv.
Zadání nových záznamů
Bez nutnosti vstoupit do konkrétního modulu může uživatel rovnou přejít na formulář pro vytvoření nového záznamu (požadavku, úkolu, výkazu).
Přehled dostupných modulů
V horní liště jsou dostupné všechny moduly systému, ke kterým má přihlášený uživatel právo.
Statistiky
- Požadavky posledního období
- V rámci zvoleného filtru časového období (např. týdně, měsíčně) se poté zobrazují statistiky nově přidaných, otevřených a vyřešených požadavků.
- Požadavky v kategoriích
- Sloupcový graf uvádí počet požadavků evidovaných pro každou kategorii zvlášť.
Přehled požadavků
- Požadavky nutné řešit
- Požadavky, které se týkají přihlášeného uživatele a mají vysokou prioritu nebo se jedná o požadavky po termínu splnění.
- Požadavky na mé kategorie
- Požadavky, které se týkají přihlášeného uživatele a mají vysokou prioritu nebo se jedná o požadavky po termínu splnění.
- Požadavky mnou zadané
- Poslední požadavky, které byly zadány přihlášeným uživatelem.
Oznámení a aktuality
Administrátor systému může vkládat oznámení nebo aktuality např. plánovaný update systému, termíny školení, blížící se události, apod. Každá aktualita lze pro zobrazování na nástěnce časově omezit termíny publikace od-do.
Konfigurace zobrazení
Nástěnka jako taková má poskytnout základní přehled o aktuálním stavu požadavků. S tímto cílem bylo navrženo administrační rozhraní. Díky možnosti libovolné definice databázových dotazů a širokým možnostem konfigurování prostřednictvím XML je možné definovat rozložení i obsah jednotlivých pohledů v celé nástěnce. Ve zkratce se dá říci, že nástěnka zobrazí jakoukoli jedinečnou nebo agregovanou informaci.