TERIBEAR běží na systému HelpDesk studio

Se systémem HelpDesk Studio vám pomůžeme řídit požadavky a čas vašich zaměstnanců, stejně efektivně, jako pomáháme ušetřit čas týmu projektu Teribear.

Webová i mobilní verze

IT produkt roku 2015

Systém HelpDesk studio se úspěšně probojoval do finále soutěže vyhlášené redakcí Computerworldu a v kategorii podnikový software získal prestižní ocenění IT produkt roku 2015.

Webová i mobilní verze

HelpDesk studio

Plně konfigurovatelný systém pro vznik požadavků, správu a dohled nad jejich řešením. Celé řešení vyhovuje požadavkům metodiky ITIL.

Webová i mobilní verze

HelpDesk studio

Aplikace sloužící jako základní kámen helpdeskového nebo servisdeskového pracoviště. Přístup z PC i telefonu.

Konfigurace Helpdesk

Partnerský program

Hledání a podpora nových partnerů.

Partnerský program

XML, HTML

Vysoká škálovatelnost formulářů a workflow na základě HTML a XML.

Škálovatelnost řešení

Nová akce

Upgrade z jiného HD na náš s 50% slevou

Slevová akce

Mobilní přístup

Mobilní přístup je v dnešní době víceméně standardní. Proto i pro naše řešení připravujeme plnou podporu tohoto druh přístupu.

Celá aplikace HelpDesk je plně kompatibilní s platformou iOS, Android i Windows Phone. V přípravě je i nativní aplikace, přímo pro mobilní zařízení.

Mobilní zobrazení

Náš systém je koncipován a především realizován tak, aby umožňoval konformní práci ze všech mobilních zařízení. Vždy jsou využité pouze ty funkce, nebo jsou tak modifikovány, aby bylo vše plně funkční i na mobilních zařízeních typu telefon nebo tablet.

Nativní aplikace

Pro zvýšení komfortu ovládání aplikace, připravujeme nativní aplikaci. Tato aplikace umožní základní operace s požadavkem (ticketem). Stejně tak zadání a odeslání samotného požadavku. Aplikace je vytvářena pro všechny známé mobilní platformy a bude dodávána v rámci celého helpdeskového řešení. Aplikace jako taková poskytuje tyto možnosti:

  • Založení požadavku včetně připojení GPS polohy
  • Přiložení fotografie
  • Práci s požadavkem - ticketem
    • Přijmutí požadavku
    • Vyřešení požadavku
    • Zapsání komentáře
  • Přehled všech požadavků v systému

Ukázka připravované aplikace je na několika obrázcích níže.