TERIBEAR běží na systému HelpDesk studio

Se systémem HelpDesk Studio vám pomůžeme řídit požadavky a čas vašich zaměstnanců, stejně efektivně, jako pomáháme ušetřit čas týmu projektu Teribear.

Webová i mobilní verze

IT produkt roku 2015

Systém HelpDesk studio se úspěšně probojoval do finále soutěže vyhlášené redakcí Computerworldu a v kategorii podnikový software získal prestižní ocenění IT produkt roku 2015.

Webová i mobilní verze

HelpDesk studio

Plně konfigurovatelný systém pro vznik požadavků, správu a dohled nad jejich řešením. Celé řešení vyhovuje požadavkům metodiky ITIL.

Webová i mobilní verze

HelpDesk studio

Aplikace sloužící jako základní kámen helpdeskového nebo servisdeskového pracoviště. Přístup z PC i telefonu.

Konfigurace Helpdesk

Partnerský program

Hledání a podpora nových partnerů.

Partnerský program

XML, HTML

Vysoká škálovatelnost formulářů a workflow na základě HTML a XML.

Škálovatelnost řešení

Nová akce

Upgrade z jiného HD na náš s 50% slevou

Slevová akce

Přístup k externím datům

Externí data

Datová otevřenost, byla jedním z našich základních požadavků.

Externí zdroj dat

Aplikace umožní přístup a využití externích dat v rámci definovaného datového přístupu. Stejně, jako vzdálenou práci prostřednictvím webové služby.

Webová služba

Umožnit přístup k funkcionalitám a datům systémů prostřednictvím webových služeb, patří dnes již ke standardům většiny aplikací. Tak i v našem HelpDeskovém systému jsou tyto možnosti komunikace podporovány.

Prostřednictvím webových služeb je možno jak získat veškerá data, tak vyvolávat akce nad daty. Obdobně jako by to provedl uživatel přes webové rozhraní. Samozřejmě při zachování všech bezpečnostních mechanizmů.

Zpracování e-mailu

Jednou z možností napojení helpdeskového řešení je možnost komunikace prostřednictvím strukturovaných e-mailových zpráv. Systém umí přijímat strukturované e-maily stejně jako tyto odesílat. E-mailovou komunikací je systém připraven pracovat s požadavky stejně jako je toto možné v rámci workflow.

Obdobně je podporována e-mailová komunikace s uživateli. V rámci reakcí na informační e-mail je možno přispívat do diskuse.