TERIBEAR běží na systému HelpDesk studio

Se systémem HelpDesk Studio vám pomůžeme řídit požadavky a čas vašich zaměstnanců, stejně efektivně, jako pomáháme ušetřit čas týmu projektu Teribear.

Webová i mobilní verze

IT produkt roku 2015

Systém HelpDesk studio se úspěšně probojoval do finále soutěže vyhlášené redakcí Computerworldu a v kategorii podnikový software získal prestižní ocenění IT produkt roku 2015.

Webová i mobilní verze

HelpDesk studio

Plně konfigurovatelný systém pro vznik požadavků, správu a dohled nad jejich řešením. Celé řešení vyhovuje požadavkům metodiky ITIL.

Webová i mobilní verze

HelpDesk studio

Aplikace sloužící jako základní kámen helpdeskového nebo servisdeskového pracoviště. Přístup z PC i telefonu.

Konfigurace Helpdesk

Partnerský program

Hledání a podpora nových partnerů.

Partnerský program

XML, HTML

Vysoká škálovatelnost formulářů a workflow na základě HTML a XML.

Škálovatelnost řešení

Nová akce

Upgrade z jiného HD na náš s 50% slevou

Slevová akce

FAQ

Dříve než nás kontaktujete s Vaším dotazem nebo problémem, můžete načerpat inspiraci k řešení z nejčastěji se vyskytujících dotazů. Tyto jsme pro Vás připravili rozdělené do jednotlivých oblastí. V případě, že ani zde nenajdete odpovědi na Vaše otázky, neváhejte nás kontaktovat. Rádi Vám s jejich zodpovězením pomůžeme.

  • Mohu si celý HelpDesk konfigurovat sám, nebo potřebuji vaši asistenci?

    Ano, systém je plně otevřen Vašim úpravám a nastavením. Vše je možné modifikovat v XML nebo graficky měnit v HTML template. Případně můžete použít grafického průvodce.

  • Jaké bude cena systému pro 30 uživatelů?

    Cena je závislá na dvou faktorech. Jednak počtu uživatelů systému (uživatel = login) a aktivovaných modulů. Vše je přehledně zobrazeno formou tabulky v přehledu licencí. Nebo můžete kontaktovat naše obchodní oddělení, kde Vám jistě rádi pomohou najít nejvhodnější kombinaci.

  • Jaké licence potřebuji k provozování vašeho HelpDesku?

    Z pohledu našeho systému musí být licenčně pokryto II verze 7 a vyšší (je součástí Windows serveru), Microsoft Framework 4.5 (Free), MS SQL (jakákoli verze i verze free).

  • Můžete nám udělat osobní prezentaci?

    Ano, jistě. Prosím kontaktujte naše obchodníky telefonicky, mailem nebo prostřednictvím formuláře zde.

  • Systém mi při importu XML hlásí chybu „Položka ID je ve formuláři použita duplicitně. Odstraňte prosím jednu z nich.“?

    Pravděpodobně máte ve vašem XML položku ID dvakrát. Dohledejte řetězec „ID“ a na jednom místě celý tag odstraňte.

  • Mohu nastavit použití jiného HTML pro různé stavy?

    Ano, stačí v rámci formuláře definovat v sekci HTML vazbu na konkrétní stav.

  • Jaký je technický limit na počet datagroup a počtu záznamů?

    V rámci testování výkonu, je zaručená 2 sekundová odezva (při použití standardního serveru) při cca 2000 datagroup, 5000 uživatelích a 50 tis. požadavcích.

  • Mohu se na váš systém napojit z jiných aplikací?

    Ano, jako rozhraní je možné použít buď email, webovou službu nebo přímý přístup do DB. Pro .NET je k dispozici DLL knihovna.

  • Jak navýším počet uživatelů a aktivuji další modul?

    Vyplněním jednoduchého formuláře, nebo telefonicky na naší podpoře či emailem.